Jsnsjudhd Kızlar 38 haftalık hamileyim ve ellerimi yani parmaklarımı hissetmiyorum herkez üstüne yatıyorsun diyor ama yatmiyorum yatsam bile uyandıktan sonra uyuşukluk geçer ama ben gün içinde parmaklarımın dibi yâniyor telefonu bile tutamıyorum çünkü hissetmiyorum ısırıyorum hissetmiyorum böyle durumda olan varmı acaba annelerim?😒💙
meraklianne1 Jsnsjudhd doktora git çünkü benim sağlık ocağı kontrollerimde hep soruyodu doktorum uyuşukluk var mı elde ayakta diye tansiyondan korkuyolar bide gebeyken mutlaka git ihmal etme🌸
Mihrimahirem Jsnsjudhd arkadaşıma uyuşukluk için kalsiyum vermişlerdi. Doktorunuza sorun en iyisi. Test yapıp ona göre destek için bi şeyler verir
Jsnsjudhd meraklianne1 ama bu bende 10 günden beri var daha 4 gün önce gittim kontrole her gittiğimde zaten ölçüyor tansiyonu bide ntsye giriyorum doktorum tansiyonun da normal diyor 🤔
Tugba61 Biz daha 19 haftalığız öyle bir durum yaşamadım ama, gebeliğin son haftalarında vücutta artan ödem yüzünden el ayak bileklerindeki ödem bileklerden geçen sinirlere baskı yapıyor ve el ve ayaklarda karıncalanma uyuşma olabiliyor
Yasemin_83 Vücuttaki ödem sinirlere baskı yaptığı için oluyormuş, dr bana bilek ateli vermişti onu kullandığım dönemde olmadı. Doğumdan sonra da geçmişti. Şimdi 37 hafta bitti birkaç gündür ara ara yine uyuşma oluyor.
BurcuGorkem Benimde uzun zamandır var parmak uclarımı hissetmıyorum bileklerim acıyor parmaklarımı bükemıyorum magnezyumda fayda etmıyor
bahtnurr1 Karpal tünel sendromu bence sadece serçe parmak uyuşmaz dikkat ettiysen. El bilek ateli var ondan al 7/24 tak geceleri gevşek bırak gündüz normalde dursun. Doğumdan sonra geçiyormuş 😊 bende de vardı 2 ay sürdü şimdi yok şükür