TuePehlivanl Bnde burda yazılan Doğum hikayeleri okudukça bnim Doğum hikayem nasıl olcak diye herseferinde düşünüp dururdum bnim Doğum normal Doğum oldu CD’den Doğum ypmak gözüktü kadar kolay değilmiş rabbim herkese kolaylık versin Bn fazla uzatmiycam 28.06.2018de saat 11de kızım kucagıma aldım cok cabuk Doğumum oldu bni zorlayan tek şey sancım olmadı için suni sancı cektim suyum da gelmemişti patlatmak zorunda kaldılar açılmam olana kadar suni sancı cektim ama Doğum hanede okdar cabuk gcti ki belki 10dakikada kuzum doğmuştu o an okdar mükemmel ki anlatılmaz yaşanır aslında yazacak cok şey var ki ama cok bunaltmak istemiyorum herkese sevgiler....