Herkese merhaba. 10+2 den bildiriyorum. Öncelikle rahat bir hamilelik geçiriyordum kusma bulantım olmadı hiç fakat son zamanlarda hazımsızlık beni mahvediyor. Ayrıca ağzımda sürekli metalık bi tat var geçmiyor hiç. Aynı şeyleri yaşayan var mı biraz sohbet edelim :)