Eji Merhaba herkese bir ay önce sezaryen oldum estetik dikiş dediklerinden. Dikiş izinin köşesinden siyah toplu iğne başı gibi bir şey gözükmeye başladı bugün baktım çok küçük ip geliyor gibi. Böyle bir şey yaşayan var mı?
Mom04 Eji zamanla eriyormuş diye biliyorum bende sezeryan oldum daha taze olduğu için çok bilemedim ama genelde oluyormuş diye biliyorum
esraclik Eji bende öyle bir şey yoktu ama estetik dikiş bile olsa kontrole çağırıyorlar o zaman bir göster bence
Eji Mom04 çok bilgim yok aslında ama estetik dikiş olunca dışarıdan ip görününce telaşlandım normalde kendi eriyor diye biliyorum bilgisi olan varsa yazar inşallah doktoruma ulaşamadım yarın gideceğim
Anesanne Eji çok normal canım o kısım dikişin düğüm yapıldığı yer. Açılmasın diye 7-8 düğüm atılır cilt altına gömülür
meraklianne1 Eji bende de dikiş yeri duruyo normal doğum eriyen dikiş atıldı ama daha düşmedi 25 gün oldu doğuralı düşüyomuş merak etme
Ozlem23 Eji doktor baktı ben sormayı unutmuştum bı gariplik olsa söylerdi bişi demedi demekki normlamis diye düşündüm bende 😄