Ayse-kurtt Merhaba kızlar 19+2 günlük hamileyim kasıklarımda agrı var karnıma da çıkıyor bu agrı normal mi herkeste oluyormu doktoruma mı gitsem
Kbrasmskbyrktr Ayse-kurtt bi acile gidip görün canim bende de agri olduğunda hep gittim en azından bebegimi gördüm içim rahatladı doktor tavsiyede bulunur sana duruma göre belki de ilaç verir. İhmal etme