Fatmasylp Hanımlar geçen hafta 18+6 iken doktor kıza benziyor dedi yanılma payı var mı ayrıntılıda netleşir dedi benim gibi oraya gidip de benziyor deyip doğru çıkan oldu mu
cennetkokulum_ Fatmasylp ben de o hastaneye gidiyorum hatta yarın kontrolümüz var cinsiyetini öğrenebilirsem yazarım burdan sana 18 haftayız
Fatmasylp cennetkokulum_ tmm canım ☺️ben sordum 15 haftalık iken göstermiyor demişti 18 haftalık içinde iken sordum kıza benziyor dedi 10 Ağustos da ayrıntılı ultrason var bakalım ☺️
cennetkokulum_ Fatmasylp malesef ayrıntılı ultrasona yonlendirdiler direk ona da gün verdiler 23 ağustosa
Fatmasylp cennetkokulum_ benim geç gitmiştim 2 hafta sonraya verdi o yüzden 18+6 da gitmiştim 21 de giricem ultrason a size neden 2 aya atmışlar acaba normal kontrol bilr 1 ayda oluyor
cennetkokulum_ Fatmasylp yok canım ben yanlış anlattım sanirim normalde evet ayda bir cagiriyo işte bir ay dolunca gittim dün de direk detaylı ultrasona gün verdiler ya 2 aydır bebeğimi görmemiş olcam demek istedim
cennetkokulum_ Fatmasylp oyys masallah Allah sağlıcakla kucağına almayi nasip etsin inşallah bende sabretmeye çalışıyorum 😅dayanamazsam ben de giderim Özele heralde