gul064 acıkcası ultrasyonu cok anlamıyorum ama cinsiyetini oğluşum 18. Haftaya kadar göstermedi hatta herkes kız bu kesin dedi ama içsel olarak hep oğlan dedim biraz hislerine kulak ver derim cünkü hissediyoruz bir de göstermezse kızdır mantığına ınanma cok yanlışmış.