Prmayse Kızlar nasipse doğumum ekim ayında olcak lohusa pijama takımı alıcam ama uzun kollu mu kısa kollu mu almalıyım sizce karar veremedimm hangisi daha doğru olur Yardımınıza ihtiyacım var 🙏🏻🤰🏻
alininannesiii Prmayse fotoğraf çekimi olcaksa kısa kollu ben öyle tercih edicem benim de ekimde ben bide uzun gecelik alcam doğumdan sonra giymeye çekimde de pijamayı giyicem
SerpilEsra Prmayse 3lu set aldim tesetturluyum alti kisa kollu ustune sabahlik giyecegm zaten hastane sicak olur
mrveknblt Prmayse bizimde ekimde. Ekim ayı eskisi gibi soğuk olmuyor ki öyle dondurucu bi soğuk olmaz yani hangi şehirdesiniz bilmiyorum ama
Prmayse alininannesiii benimde fotoğraf çekimim olucak ama üşür müyüz acaba kısa kollu ile diye kararsız kaldım ya 😔
alininannesiii Prmayse çekim saatlerce sürmicek ki hemen değişirsin üstünü yanına uzun kollu pijama hırka al bide ben çekimden sonra değişicem üstümü yani öyle kalmıcam