Merhaba kızlar dün kontrolüm vardı nst de ağrım çıktı haftaya çatı muayenesi için randevu verdi doktorum zaten erken doğum riskim vardı rahim ağzım normalden bir tık kısa olduğundan sizce doğum ne kadar yakınladı bana 1 hafta on güne doğururum gibi geliyor buarada 36+5 teyiz