Merhaba, 10+1 deyim ben de. Benim başından beri kusmam olmadı çok şükür. Ara ara bulantı gibi bir his geliyor ama uzun sürmüyor. Göğüslerimdeki hassasiyet biraz azaldı ama normalmiş. Şimdi heyecanla bir sonraki muayeneyi bekliyorum. Allah hepimize bebeğimizi sağlıkla kucağımıza almak nasip etsin.