Kızlar merhaba benım yeşil akıntım vardı dün doktora gittim bana gynomax xl fitil verdi bu arada 12 haftalık hamileyim. Dün gece fitili koyup uyudum sabah kalktıgımda herhangı bırsey yoktu. Sonra evın ıcınde yurumeye baslayınca kalan fıtıl beyaz olarak akmaya basladı sonrasında pembe akıntıya döndü. Peçeteye silincede koyu kırmızı nokta nokta lekeler geldi.doktora sordum yara olabılecegını ılacın onu söktüğünü soyledi. Basına böyle birşey gelen var mı acaba