Selamun aleyküm hanımlar 🤗 yeni bir aya yeni bir başlangıca adım attık hayırla tamamlamak nasip olsun inşallah. Ülkece zor günlerden geçiyoruz doğal afetlerin yaşanmadığı, hastalığın, her türlü sıkıntının bittiği güzel bir ay olması duasıyla 🌺 Evet nasılsınız bakalım hamilelik nasıl gidiyor 🥳 biz bugün 29. Haftaya giriş yaptık 2 gün önce kontrole gittim kızçem 1 kg olmuş doktor ters geliş şuan dedi zaten tekmeleri aşağıda hissediyordum bu sabah ilk defa yukarda hissettim inşallah dönmüştür 😁 sizin bebekler ne durumda? bir de gebelik başından beri bitmeyen idrar enfeksiyonum var sürekli fitil ilaç kullanıyorum ama yok 🤦♀️bu hafta idrar kültürüne de baktık çok şükür bişey çıkmadı. Var mı enfeksiyon yaşayanlar neler yapıyorsunuz? Akıntılarla başa çıkamaz oldum artık çokta dikkat ediyorum ama düzelmedi bir türlü. Onun dışında gebeliğim genel olarak iyi şükür 2 yaşında bir kızçem daha var onun peşinde koşmaktan pek anlamıyorum 😅