Selamlar arkadaşlar. Birkaç haftadır salgın olduğu söyleniyordu özellikle denizde. Geçenlerde abimler gitmişti ve 3 çocuğu var üçüde hastalanmış ateş kusma ishal. Daha sonra abimede bulaşmış. Bizde bu sebeple geçen hafta denize gitmedik. Dün eşim izinliydi kızımın ısrarı üzerine gittik. Maalesefki gece ateşlendi sabah acile gittik. Mikrop kapmış çok salgın var dikkat edin dediler. Yanlış anlaşılmasın bi panik yaratmak için söylemiyorum. Sadece hepimiz hamileyiz ve ben burda birkaç gündür çok fazla ishalim postları görüyorum. Sadece dikkatli olun bi süre insan içine çıkmamakta fayda var diye uyarmak istedim.