MelisaMila alininannesiii İlk gebeliğimde bende çok hissetmedim korkardım hep. Yani kontrole gittiğimizde de hep doktor karnımı sallardı hareket etsin diye. Yani elbet hareket ederdi ama başkalarının anlattığı kadar olmadı hiç😊 Maşallah kızım doğduğunda da öyle oldu uyumayı sevdi. Şuan 2. Gebeliğim. Oğlan hiç durmuyor maşallah alışkın olmadığımdan garip geliyor şimdi bu durum 😀Her gebelik farklı
Nisssss alininannesiii ben 23. Haftadayım Doktorum 30. Haftaya kadar stabil olmaz.bazen çok olur bazen az endişe etme dedi.
balbocegim27 alininannesiii bazen bebekler inat edip hareket etmiyorlar bayram sırasında benim de 3 gün boyunca sadece bi kaç kez kıpırdadı inat ettim gitmedim sonra normale döndü bazen inzivaya çekiliyorlar galiba
Mehtapbalaban Bende o haftalarda öyleydim ama ne zaman 30 oldu gümbür gümbür hareketlerini hissetmeye başladım, yeri daraldıkça hareketleri çok şiddetli hissediliyor, şimdi 36 dayız yeter annecim biraz sakin ol canım acıyor diye söylenmeye başladım 😅
Bebegimizz alininannesiii Canım. SAkin ol bu stres bile çocuğu etkliyor.Bende 27+5m benimse hareketler aynı senin gibi hatta bazen sadece bir kere hissediyorum baZen hareketli .Cok takmıyrm çünkü belli başlı minik hareketler var annesi gibi biraz tembel galiba benimki :) birde üzgün ve stresli olduğum zaman İnan hiç hareket etmiyor çikolata ye sonra sola uzanıp karnına pıt pıt vur annesine cevap verir merak etme 😊
Emiryigit47 alininannesiii tatlı bişeyler ye bak bakalım tepki verecekmi🥰. Bazı bebekler usludur son haftalarda hareketlenirler. İçini ferah tut 🌺🥰
mirayim_00 alininannesiii 2 saatte 10 hareket etmesi gerekirmiş normalde, saat tutup bi dikkat edin ama arkanıza yaslanarak ayaklarınızı uzatıp yada uzanarak bakın daha iyi hissedersiniz
Nehirr1010 alininannesiii ben de 29+4 teyim. En başından beri bebeğim çok nadir hareket eder. Öyle güçlü tekme falan yok hep ittirme hafif dokunma gibi doktoruma her defasında kaç kere söylemişimdir hiçbir sorun yok çok şükür sadece biraz olsun hissetmen önemliymiş. 9 ay boyunca hissetmeyen bile var. Her bebek aynı olmayabiliyor. Hiç merak etmeyin. Demek ki bizimkiler sakin olacak kibar olacak
glbyzksr alininannesiii ilk hamileliklerde 28 haftadan sonra hareketleri belirli bir düzene oturuyor. Sol tarafa yatarak dinleyin ufak da olsa hareket etmesi güzel. 28 den sonra 10 hareketten azsa sıkıntı olabilir. Takip edin. Her bebekte farklı oluyor. Benim ikinci hamileliğim daha erken hareket hissettim ve şuan baya hareketli 28 den sonra da daha da artar diye düşünüyorum. Şu sıralar düzensiz olması çok normal. Bir de uyuyorsa da hareket etmez. Benim şuan genelde sabah 7 akşam 10- 11 en hareketli olduğu zamanlar. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah.