Avciii ben bugün gittim. Adam resmen insan gibi davranmadı bana. Neye uğradığımı şaşırdım. Yakacık ek hizmet binasına randevu bulabilmiştim belkide o yüzdendir. Eşim gelebiliyor mu diye sordum napcan kocanı aç karnını dedi.
Sonra başka soru sordum sorumu yarıda kestirdi cümlemi tamamlayamadım bile. 3 dk içeride ya durdum ya durmadım. En son ben üstümü toparlarken içeriye hasta aldı. Dedim ben daha giyinmedim diye. Sende hızlı ol napıyım dedi. 😏😏