Melike-ygt1 aslında kişiden kişiye ve bence hastane ekibine göre değişiyor. Ben ameliyathanede hep motive edildim. Genç hemşireler falan vardı erkek kız hep sohbet etmeye çalıştılar hani heyecan yapmıyım diye tansiyonum çıkmasın diye. Odaya geldik, kat hemşireleri de çok pozitif güleryüzlüydü. Ameliyat ve sonrası çok güzel geçti.
kendim de sürekli motive ettim kendimi ayağa kalkma yürüme konusunda falan. Siz kendinizi motive edin bebeğinize en iyi siz bakarsınız. Ben ameliyatlıyım annem gelsin baksın kaynanam baksın yok niye gelmediler vs vs hiç düşünmeyin. Hemen ayağa kalkmaya motive olun ve kendinizi hasta olarak düşünmeyin.
ben çok aşırı iyi süreç geçirdim ilk gün bağdaş kurup emzirdim ağrı sızı yoktu.
eşim ile beraber kaldık hastanede 2 gün. Her şeyi çok rahat yaptık.
benim düşünemediğim ama tecrübe ettiğim şey şu 2 gün kalacaksanız mutlaka ikinci gün için yemek getirin kendinize. Ben gaz çıkarmaya çok odaklandığım için kayısı kompostosu içtim hep. Yemek getirmeyi unuttum. Ne istersin dediklerinde kayısı suyu dedim. Gaz çok rahat çıktı ama beslenmem az olduğu için ilk gün dolu dolu gelen süt ikinci gün azalmıştı.
Hastane yemekleri güzel daha doğrusu besleyici değildi. Siz de alın veya isteyin mutlaka güzel besinle yemekler.