Sevda2018 Slm kızlar 32.5 haftalık şu an eşim 2 aydır.. Köyde ve bende gitmek istiyorum.. Yaklaşım 15 saat sürüyo otabüsle doktor izin vermedi.. Bu haftada uzun yolculuk yapan varmı
Baharun2 Sevda2018 il merkezine uçakla gidebilir misin öyle bi imkan var mı cnm ? Öyle olsa daha kısa olurdu
Sevda2018 Onurkaan bebeğim cok aşagıda erken olma imkanı var vermedi doktorum bu yüzden burda tek başıma kaldım deli olcam git diyorum kendime sonra bebeğime bişey olur diye cok korkuyorum
Sevda2018 Yabrukus malesef oda inatcı gelmiyor.. Ama ben dayanamıyorum yanlız kalmaya artık en zor günlerimde tekim
Sevda2018 seymen cokbi mecburiyeti yok aslında ama ne yaptıysam ne dediysem gelmiyor kafayı yedim tek başıma herşeye tek koşuyorum cok yoruldum
Yabrukus Sevda2018 asla gitmeni önermem bırak bebeginden önemli mi şuraya kadar ne zorluklar çekiyoruz dayan az kalmış zaten gelmiyosada anlayışsız adamın yanına niye gidicen oh otur kafanı dinle ama riske atma bence.
Heather Sevda2018 doktorunuz gitme demiş şimdi biri burda git dese gitseniz yolda erken doğum olsa Allah korusun... yani tek yol eşinizi ikna etmek bebeği düşünüyorsa gelir zaten.
Bsrakyc59 Eşine gideceksin diye çocuğu riske atma, hem 15 saat kolay degil yolculuk çekmek. Boşver yanına bir arkadas komşu al yanlız kalmamaya bak
cinderella Sevda2018 bende 34 haftaya gelince 10 saatlik bi otobüs yolcuğulu yapıcam bakalım nasıl olcak