Hafissee tok kullanınca fayda etmiyor ki. Sabah aç karnına almak gerek (çünkü 8 saat kadar falan bir açlıktan sonra faydasını gösteriyor) ve içtikten sonrada yarım saat bir saat falan da üstüne yemek yenmemesi gerekiyor. Mide bulantısına gelirsek ben yaşamadım 2 aydan beridir hâlâ kullanıyorum ama bilemedim