Kızlar ilk hamileliğimde 3 gün boyunca hastane de yattım sancı çekerek ama bir türlü açılmam olmuyordu 3 günün sonunda böyle olmayacak deyip suni sancı verdiler hatta doktor açılmam olsun diye keseyi de bilerek patlattı nihayetinde zor olsada oldu çok şükür şimdi 2. Ye hamileyim acaba bu açılma sorununu tekrardan yaşar mıyım ? Yoksa kolay olur diyeniniz var mı ?