BurcuGorkem Merhaba kızlar ben biraz arastırdım baby turco kafama yattı bez olarak hem uygun hem güzele benziyor, kullanıp memnun olan olmayanlar var mı? Birde ıslaklık gostergesi var mı
teletabi BurcuGorkem bebekten bebeğe değişiyor canım bez konusu. Benim oğluma mesela şyan baby turco doğadan kullanıyoruz ıslaklık göstergesi var gayet memnunuz. Prima mesela pişik yaptı hatta baya yara yaptı.
Mom3834 BurcuGorkem henüz bebeğim doğmadı ama araştırdığım kadarıyla her bebek için bebek bezi farklı oluyor.. deneye yanıla gidicez ben de baby turco denemeyi düşünüyorum açıkçası..
Soldiermom BurcuGorkem bende kızıma Baby turco kullanıyorum yaklaşık 6-7 aydır çok memnunum. Şimdi ikinci bebeğime hamileyim yine Baby turco kullanmayı düşünüyorum. Islak mendili de güzel instagramda mühendisinoğlu da tavsiye ediyor Baby turcoyu. Fiyat olarak çok iyi kalitesi de bence çok iyi👍🏻