asilinannesi2609 eskiden reflü yastığı yoktu canım kayın validenin zamanında bebekler yastıklarda başları dikleştirilerek kustuklarında boğulmaları engellenirmiş, şimdi reflü yastıkları çıktığından yastık kullanımına gerek yok diyorlar, kayın validene sölersen ince bir yastık yaptırdım çok kalın değil yani ben kendi alanıma göre konuşiyim çünkü bebeklerin boyun çukurları yani lordozları tam gelişmemiştir yani düzdür neredeyse , çook hafif çukurdur sonradan oluşmaya başlar ince bir yastık hem kusmalarını önler hem de ergonomik açıdan iyidir bebekte herhangi bir rahatsızlığa sebep olmaz merak etme…