bastille merhaba, ben bugün 19+0 oldum. kendimi çok şişmiş hissediyorum göbeğim sanki 9 aylık gibi 3-4 kilo almış olmama rağmen ama hala hareket hissetmedim. Dün ilk defa yürürken zorlandığımı hissettim 2 saat kadar dışardaydık ve tuvalete gidemedim inanılmaz ödem oldu alyans parmağıma sıkıştı hatta bunu da ilk defa yaşadım. Sizde durumlar nasıl? aynı haftada olanlar konuşalım😄
Elcnbykckr bastille geçen gün bende dışarıda fazla durdum yürümem gerekti en son artık yürüyemedim belim falan ağrımaya basladı sanki bazen ayaklarımda sisiyor gibi geliyo
Yavrucuk07 bastille Merhaba bende 19+4 haftaligim, hiç kilo almadım henüz, ama şiştim sanki ,karnım birden büyüdü 😀Hareketlerini arada hissediyorum çok şükür, çarşamba kontrolüm var zaten birde çok sıcak basıyor, çok terliyorum ya ,62 kg kilom
Leylakkk bastille bizde bügun 19+0 olduk 6-7 kilo aldım ilk üç ayda mide sorunlarım nedeniyle sadece ekmek, makarna yiyebildim buda bana kilo olarak döndü 🙈 çok sıcakta kalirsam ödem oluyor ellerim ayakların, göbeğinde büyüyor artık ama birgün baya baya büyükken birgün daha küçük oluyor, 2-3 gündür pıt pıt birşey hissediyorum ama bebekmi anlamıyorum henüz 😊 doktorum suyu biraz fazla O yüzden hissedemeyebilirsin hareketlerini dedi.
msahin Ben de 19+2yim bugün 6 kilo aldım 🙈 göbeğim de doğuracak gibi 🙈 çok sarkıtırsam bacaklarımı şişiyor. 2 gündür de karın ağrılarım var yürüyüş yapmayı kestim ne olur ne olmaz diye. yarın doktora gitmeyi düşünüyorum 😒 normalde çarşamba günü kontrolüm.
bastille Elcnbykckr ben bide kilolu hamile kaldım, şu an 73 kiloyum ondan mı erken ağırlaştım acaba diye düşündüm. genelde 2. trimester çok rahat, hamile değilsin gibi geçiyor falan deniyor ama ben özellikle evden çıktığım an hamileliği iliklerime kadar hissediyorum 😅
Elcnbykckr bastille valla insanlara kalırsa banada diyorlar erken değil mi ağırlaştın yoruluyosun falan ama insanlar ne bekliyor bilmiyorum 😂 52kiloyum zayıf olduğum icin karın büyüdükçe bele ağrı yapıyor
Tugba61 Merhaba bende bugün tam 19+0 ama 3 gün önden gidiyorum adete göre 18+4 üm aslında. Hareket vücudumu dinlersem hissediyorum tok karna uzanıp ellerimi göbeğime koyarsam kayma veya dolgunluk içinde ufak kıpırdanma hissediyorum ama bunun için baya elim karnımda bekliyorum ☺️ Bende 1.5 kilo almışım kilolu hamile kaldığım için böyle almam benim için daha sağlıklı. Geçen bayram temizliği yaptığım gün aynı şeyleri yaşadım akşam aşırı ödemim oldu. Bugün de gece 4 ten beri başım dönüyo kafamı kaldıramıyorum 😢
sivlimglsh Bende iki gündür yürüdükten sonra ayağımın altı acıyor ve şiş hissediyorum dr ödem yok diyor ama bence zaman zaman var ellerimle kollarımda ara ara karıncalanma hissediyorum. Biraz kilolu hamile kaldığım için şuana kadar kilo almadım ama göbeğim baya belirginleşti. İlk hamileliğim hareket hissedemiyorum yada ben anlamıyorum arada iğne batması gibi saniyelik şeyler bebek hareketi mi?
bastille Elcnbykckr hakkaten zaten 9 ay bu hamilelik yarısına geldik ağırlaşmayıp napalım havalar 50 derece zaten ülke gündemi berbat sinirlerimiz gergin yine iyi dayanıyoruz
Elcnbykckr bastille tabi ya hamileliğin yarısı bitti bide ben sezeryan olucam 2hafta daha erken alıyorlar 18haftam kaldı 😬
Leylakkk bastille bende çok hissetmiyorum canım cuma günki kontrolde doktoruma sordum bebegin suyu biraz fazla O yüzden hissedemebilirsin dedi