Hilkatkaradagli artık son zamanlara gelmişsin bundan sonra da rahat ol ve dr unu dinle bunu cok da kafana takma bence. Taaaaaa en başa dönecek kadar düşünme diyorum ben. Yeni gelişmiş bu durum çünkü. Demek ki yeni olmuş. Ama dünyanın sonu değil. Seninkinden cok cok daha küçük doğup sağlıklı olan onca bebişko var ki 💕💕bence hala keyfini çıkarabişirsün hamileliğin ve karnındaki bebişin 😍