teachervera canim bizde 45 günlük olduk.. 3 yaşındada oglum var ondada ayni sekilde olmuştu.. 1. Ay kontrolüne geldiğinde kalça usg yapılır demişti hastaneden çıkarken oyle oldu 1. Ayında yapıldı 30 günlükken .. göz muayenesi için de, oglumu başka bir hastanede dogurmustum orda 1 ay bittikten sonra göz muayenesi olması lazım demişti 3. Ayına kadar olabilir dendi 1ila 3 ay arası yani..
Ama kızımı doğurdum hastane bi bilgi vermedi.. bende oglumu götürdüğüm çocuk doktoruna gidiyorum kizimida oraya gösteriyorum..gene aynı oglundaki gibi hareket et dedi doktorum.. göz muayenesinde 43 gunlukken yani 2 gün evvel götürdüm.. doktoe biraz daha bekleseydin dedi önce kav kilo oldu dedi.. sonra bakınca o güzel kilo almış gelişimi güzel o zaman bakalım 1 ayı geçmesi yeterli dedi oyle muayenesinde yaptı 😊 ama kalça direk 1. Ay bitiminde yapılıyor onu biliyorum