sbelll Saçlarımı 6.ayımdan sonra boyatsam sorun olurmu bu konu da herkes farklı söylüyor boyatan var mı Doğumdan sonra bebişle zor olur diye düşünüyorum ve bakımsız hissediyorum kendimi
iki_prenses_annesi sbelll valla bende 22 haftaligim ama boyadım bile doğuma kadar bekleyemem herkesin düşüncesi farklı tabi iki hamileliğimde de boyadım saçlarımı
Burcu4135 sbelll 4.aydan sonra basladım ben ama kesınlıkle bıtkısel boyayla boyayın. 2 kere boyadım bırde doguma yakın eylul bası gıbı boyayacagım
Firdevss167 sbelll canım ben 38 haftalığım hamileliğimin başından ilk haftamda bile her ay boyattım hep bide kaynaklarım var saçşarım dipten uca platin beyaz saçlarım düşün
Burcu4135 sbelll Pytho marka kullandım gercekten cok memnunum. Ne kokuyor ne yakıyor. Cokda guzel kapatıyor. Trendyolda arastırın yorumlara da bakın anlarsınız.
iki_prenses_annesi sbelll hayır açık havada balkonda normal hem açıcı hemde boya sürdüm saçlarıma . Yine belirtiyorum kişiye göre değişir ben iki hamileliğimde de boyadım
Meltemingo Ben 4 ayimdan sonra hep boyattim saclarm sari diplerimi hep acarak boyadilar suan 7 aylik hamileyim cok sukur bi sknti olmadi doktorum 3 aydan sonra boyatabilirsin demisti
iki_prenses_annesi Dering canım ben Adana’dan alıyorum bilindik marka değil . Ama istersen palettenin de var güzel duruyor bakabilirsin