umudunannesiii Kızlar 32 haftaligm göbeğim aşırı çatladı ve devamlı kasiyrom dayanamıyorum kipkrmzi.kalin kalın oldular lierac flan kullnyorm ama aşırı kaisniyor doğumdan snra geçer mi bunlr
Denizyildizii umudunannesiii öyle gözüküyorda doğumdan sonra biraz daralıyor ama geçmiyor işte beyazlaşıyor sadece