Hanımlar dün gece afedersiniz klozete oturdum ıdrarimi yaparken içerden şancı ve acı hissetim bi ürperdim açıkçası bide o gün içinde sık olamasada normalinden 2 3 fazla büyük abdestte çıkmıştım 38+4 haftaligim yarın da kontrolüm var sizce ? Doktorum doğum esnasında bakıyor çatıya gerçi ben başka hastanede doğum yapacağım hiç çatı muayenesi olmadım eminim ki bu gidiismde de bakmayacak