Eylem_kaya07 Gözün aydın canım Allah analı babalı büyütsün ❤️37+0 olduk bizde çok heyecanlıyım ve korkuyorum 😂🥰🙏🌼
Berram21 gunesimbz Sabahtan beri kasık ağrısı vardı canm adet olackmis gibi akşama kadar geçmedi gece 12den sonra kasik ağrılarım karnıma vurmaya başladı acile geldim meğer sancilarim 80 uzeriyms hemen ameliyata aldılar 😊
Aynrr_122 Berram21 şu an benim başımda aynısı ama 34+6 korkuyorum erken diye doktorum henüz doğum şeklimi söylemedi bıdahaki randevuda söylicek aniden bişey olur mu korkuyorum bilgi verirseniz sevinirim
Berram21 Aynrr_122 Daha çok erken senin canm kaşık ağrılarım olur hafiften o normal dinlenince geçer ama benimki sabahtan akşama kada gecemdi canm dinlen sola yat eğer geçiyorsa hiç endişe etme
2bebis1anne Berram21 bende ınşaallah cumartesi günü dogum yapicam 37.3 olmuş olucam dogum yapmadan önce kilosu kac görünüyordu ultrasonda
Berram21 2bebis1anne salı gitmistim canm o zaman 36 haftalikti 2620 demişti doktor kilosunu canm dün doğurdum işte 2520kg dogdu