Rezzankaratas bende de oldu, dermatolog bi ilaç, izotonik su ve krem verdi. Kremi 3 gün kullanacağım. Kaşıntım azaldı. 3. Gün bugün ama berbat bişey kaşınmak🤦🏻♀️ Özellikle göbek üstü inanılmaz rahatsız edici olabiliyor. Şampuan sabun duş jeli kesinlikle yasak dedi ayrıca.