Merhaba arkadaşlar 24+6 olduk ama dün gecedendir karnımda göbek hizamda bi agrı var şiddetli bir şekilde kasık agrısı değil hareketlermi bile kısıtlıyo agrısı. Gaz sancısıdır dedim belki ama gazda çıkardım geçmedi endişe ediyorum önemli bişey midir yaşayan varmı arkadaşlar soluma uzandıgımda hafifliyo onun dışında kalktıgımda veya saaga uzandıgımda agrım şiddetleniyo Bilen arkadaşlarım yardımcı olabilirmisiniz