mrsuzekturk benimde 36. Haftamda başladı doktorum önce kan tahlili yaptırdı çok şükür bir şey çıkmadı gebelik kolestazindan korkmuştum daha sonra dermatologa yönlendirdi sıcaklardan kaynaklı olduğunu söyledi. Kortizonlu krem verdi birde alerji hapı verdi. Kortizonlu kremi sabah akşam uyguluyorum 5 gun kullanicam bugun 3. Gunum azalma var , hapı zorunda kalmadıkça kullanmayacagim. Ellerimi ayaklarimi serin terlemeyecek sekilde tutuyorum tedavi surecinde bir se kasimamaya ozen gosteriyorum