Arkadaşlar selam ikinci bebeğime 9 haftalık hamileyim ilk bebeğimde herhangi bir güneş lekem çıkmamıştı fakat bu hamileliğimde burnumun üzerinde oldukça lekeler oluştu bunlar doğumdan sonra geçer mi sizce moralim bozuluyor :( güneş kremi düzenli kullanıyorum bu arada. Daha iki ayda böyleyse nolur artık suratım bilemedim böyle bişi yaşayan varmı aranızda kızlarrrr lütfen yardım 🤦🏼♀️