Busra333 kaşık mama için aslında ihtiyaç olursa aldırırlar hastaneden ya da kendileri veriyorlar, ilk etapta hep süt gelmese dahi emzirme odaklı bakıyor hemşireler, siz ihtiyaç olursa ozaman aldırırsınız, tabi yine sizin tercihiniz, ben çantama koymadım açıkçası 😊 siz de yenidoğan hemşireleri
ile görüşün dilerseniz hastanenizdeki 😊