Kızlar merhaba öncelikle. Bugün kontorlum vardı 24+2 günlük gebeyim ve kilolu hamile kaldım 108 kiloyla kaldım ve bugün 118 kilo olmuşum deliricem. Ya zaten ilk üç ay bulantidan ağzıma lokma koyamadim ona rağmen dört kiloyu üç ay içinde almıştım snra 17. Haftam da apandistim patladı ameliyatı oldum yirmi güne yakın yine yiyemedim daha.yeni yeni yemeye başladım ve sonuç 10 kilo almışım. Tansiyon yok şeker yok bütün herrsyim iyi ama.neden kilo alımım hızlı doktor da bsey demedi dikkat etdedi sadece . Ck moralim bozuldu. İlk gebeliğim de 100 le kalıp 117yle doğum yspmistim sanki bunda çok aşırı hızlı kilo alıyorum 🤦 var mı benim gibi olan