Mervesya hıc bırsey olmaz cnm merak etme benımkı gıbı onemsız ıse dr ılac bıle vermez gecıyır dıye bılıyorum hem ılerkı haftalarda bende doktordan sonra hafta kılosuna bakınca tahatlardım ılerde olmasada gerıde degıldı cok şükür en son 34 haftalıken 2400 grmdı suan ne kadar oldu bılmıyorum ama almıştır ınslalah yanı en az 3 kılo doğar kesın korkmaya gerek kalmıyormus yedıgımız seylerde pek vıtamın olmuyır artıık maalesef onun ıcın duzenlı almakta fayda olacaktır vıtamın demır ılaclarını 😊