Zynp2841 VM kocaeli medical parkta doğum yapanlar memnun mu acaba? Ebe,hemşireler vs. ve birde doktorunuz kimdi acaba. Teşekkur ederim 🙃
BelisMelis41 Zynp2841 benim doktorum ümit aydın cooook memnunum ama dogum ucretlerı bıraZ sıkıntılı galiba her doktorda aynı mı bılemıyorum birde sigortaya gore değişiyor sanırsam.
Minnakannesiii Zynp2841 ben ilk doğumumu samsun medical Park ta yaptım herşey o kadar güzeldi ki heryer de aynı ilgi alakaysa hiç düşünmeyin☺️ Fiyatları biraz uçmuş diye duydum henüz kendim sorup öğrenmedim ama .
Birgul Zynp2841 bende 3 ay önce medical de yaptım Funda hanım doktorum çookk memnun kaldım. Ebeler de çok iyiydi ilgiliydiler.
Zynp2841 En son sordugumda fiyata 5100 dediler. Normal de sezeryanda aynıymıs. Bir cok hastanede fiyatlar farklı olurdu aslında anlayamadım.🤭 ister istemez gözden cıkıyor zaten de en azından memnuniyetle ayrılmak mesela o yuzden tecrubeye sıgınmak istedim❤️