Kızlar merhaba. 31 haftalık olacağız inşaallah. Her ay bir şeyler almaya çalışıyoruz birden sıkışmayalım diye. Simdi puset ve bebek arabalarına bakıyorum. Bebek arabasında acele etmiyorum ekim başında inşaallah doğum olacak. Doğumdan sonra da alırız diye düşündüm ama puset olarak ne tavsiye edersiniz ? Çok pahalı olmayan uygun fiyatlı bir şeyler bakıyorum. Netten almak mantıklı mi ?