Selam kızlar, 3 ay önce dış gebelik yaşamıştım, şuanda yine hamilelik şüphem var, reglime 5 gün kaldı ama omuzumun başlangıç yeriyle kolumun arkasına doğru hafif kasılma ve sancı oluyor sonra geçiyor, yine aynı şeyleri yaşamaktan çok korkuyorum. Önce ki dış gebeliğimde sürekli devam eden bi ağrı vardı böyle hafif değildi, dün temizlik yaptım acaba ceryanda kaldım diyemi öyle oldu biç bi fikrim yok, gelince her şey üst üste geliyor dua edin yine aynı şeyleri yaşamayım hastaneye yatmak zorunda kalmayım bide üstüne tek tüpüm var zaten diğerini dış gebelik döneminde kaybettim… 😭😭😭