Merhabalar güzel anneler biz 24:00 itibariyle 28 haftalık olduk şimdilik çok güzel gidiyo hamileliğim ufak tefek şikayetlerim haricinde( sabah kalktığımda ayak şişmesi, sürekli tuvalete çıkmak,çok terlemek vs.) bı sıkıntım yok çok şükür.Ayni haftalarda olan anne adayları sizlerin nasıl gidiyor ne gibi sıkıntılarınz var ne kadr hazırlık yaptiniz ve bu sıcaklarla nasıl başa çıkıyorsunuz çünkü ben sıcaktan dolayı duştan çıkamaz hale geldim 🤷😂