Kızlar bugün suyum geldi sanırsam. Dışardaydım Bi anda bir şeyler aktı aşağıdan ve ben tutamadım hiç engel olamadım. Ama emin olamadım idrar mı su mu.. Doktora gittim 34 haftaya göre suyun sınırda az yani dedi. Oysaki iki hafta önce gittiğimde herşeyim normaldi. Ciğer geliştirici vurdular. Yarın bir daha gidicem kendi doktoruma gözükmek için.. Bu durumu hiç yaşayan var mı aranızda?