zehranurr nurbebek01 suyla sancıyı karıştırmayın. Sancı evde karşılanır ama su geldiği zaman direk hastaneye gitmeniz lazım
Hafsaramazan nurbebek01 hadi sıkıntısız sagliklica kolayca doğur bebeğini bizde güzel haberini alalım 😍
Defnecikk Olsun bebek kuruda kalabilir pisliğini yiyebilir ayrıca sancısız acilmaniz olabilir oksijensiz kalabilir daha da farklı komplikasyonlar olabilir Allah korusun beklemeyin bence
alparslaninannesiiiii Hilkatkaradagli su sızıntı şeklinde mi geliyor bir anda mı bende 37+2 deyim bebek aşagıda sancım var açılma yok bekliyoruz ama ıslanıyor sürekli bacak aram suyum mu geliyor acaba
Rukiye_kelce nurbebek01 nişan gelse hadi biraz sancının gelmesini bekle ama suyun gelmiş. Bence vakit kaybetmeden gitmelisin 😊
Kmndas nurbebek01 su gelince hemen gel dedi doktorum bebek mikrop kapabilirmiş ağrıma gelirse evde takip et öyle gel demişti