zehra_63 Kızlar nolur yardımcı olun 38+4 haftalığım çay içtik balkonda ardından lavobaya gittim ve eşofmsnım arkası ıslaklık varr ter gibi değil sizce su felan olabilirmi ilk hamileliğim bilmiyorum bisey allah rızası icin bilen varsa yardımcı olabilirmi?
Ankara_06_ zehra_63 Canım benimde ilk gebeliğim ama burda okuduklarıma göre suyun gelse birden gelir ve tutamazsın. Oturduğun için popişin terlemiştir😊😇.
Babyasia zehra_63 devamı geliyor mu takip edin her zaman birden boşalmaz sızıntı şeklindede gelebilir.
Nilayan zehra_63 Takip et canım benimde azar azar gelmişti suyum belli bi zaman sonra biraz fazla gelmeye basliyo
Nilayan Ankara_06_ Benim öyle olmadı azar azar geldi alıntı gibi sonra biraz fazla gelmeye başladı gittik test yaptılar suyun gelmis demişlerdi 🙃
HavvaK zehra_63 ilk gebeliğimde suyum birden boşalmıştı bacaklarından. ¾ saat sonra da sancım başlamıştı gebeliğimde de uykumun içinde birden bişey oldu bi baktım çamaşırım ıslanmış. Lavaboya gittim nişanım geldi. sizde sancılarınız başlayıp sıklaşınca gidin. sağlıkla kavuşun inş 🤱🏻