17 haftalık gebe iken covid geçirdim. Çok geçmiş olsun öncelikle, maalesef ilaç verilmiyor. Lütfen doktorunuzla irtibatta olun, duruma göre oksapar kan sulandırıcı başlatabilirler. 12 gün iğne vurmuştum kendime, doktorunuz yönlendirecektir.
Bunun dışında bol vitaminli beslenin, limonu suyunuza sıkın, meyve tüketimini artırın, kendinizi izole edin. Halsizlik durumu artarsa veya farklı bir semptom olursa filyasyona bildirin yatış veriyorlar. 3 gün Ankara şehir hastanesinde kaldım, benden ziyade bebek takipliydi ☺️
Sağlıklı günler sizinle olsun