Selver90 Sonsuzsevgi54 bir bardak ılık suya ceviz ve kayısı koy akşamdan sabah aç karnına suyunu iç içerisine koyduklarını ye.dereotu ve yoğurt karışımı yap oda iyi geldi bana ve çay iyi geldi sendede ise yarar umarim
SayeMom Sonsuzsevgi54 ah ben kabızlıktan daha öteyim zorlayınca meme çıkıyor ve şişiyor makat yırtıklıgım bile olmuş meyve sebze zeytinyağı. Saf zeytinyağını 1 kaşık içebilirsen iç. İçemezsen doktoruna danış o sana ishal yaptırıcı verir bağırsakların boşalır çok rahatlarsın ama fazla kullanma vereceği ilacı
Smyrkmr Sonsuzsevgi54 ben magnezyum kullanıyorum şükürler olsun kullandığımdan beri hiç kabız olmadım. Bana amerikadan toz halinde geldi turkiyede var mı bilmiyorum ama isterseniz doktorunuza danışarak kullanabilirsiniz
DsMom Sonsuzsevgi54 Kefir içebilirsiniz. Ben gece yatarken magnezyum ile birlikte alıyorum iyi geliyor
Beyzanuraslan Sonsuzsevgi54 sabahları Bi tatlı kaşığı zeytinyağı içebilirsin kahvaltının üstüne ben deniyordum şükür normalim
Melos1 Sonsuzsevgi54 kan ve demir ilaçları yapmıştı beni kabız boooll su içmeni öneririm birde kuru kayısı.
Bebegim4 Sonsuzsevgi54 22+2 haftalığım canım 5. Haftamdan beri kabızım maalesef ilaç verdi doktor çok zorda kaldığımda onunla çıkıyorum yada lağma yapıyorum maalesef
Pinarrsu Sonsuzsevgi54 benimde ara ara oluyor, doktoruna mutlaka danisip ilac isteyebilirsin. Onun disinda bol su iç, posali yiyecekler yemeye calis, meyve ye, birde turk kahvesi gunde bir tane icrbilirsin, ben kahva icince daha rahat wc çıkabiliyorum.