Benim beta yavaş yükselmişti 8. Hafta da kesinleşti boş gebelik olduğu 9+3 te kürtaj oldum. Daha zamanın var bekle, mutlaka başka doktor görüşü de al. Stres yapmamaya çalış. Eğer bebeğin varsa boşuna üzülmüş olursun ki inşallah vardır ♥️ Bende yeniden hamileyim 6. Haftadayım şimdi. Benim içimde de hala boş gebelik korkusu var seni çok iyi anlayabiliyorum 😕