Ben iki çocukta da yaşadım canım ilkinde doldurttum 35 haftalıktı ve duramıyordum yetimde doktora dedim erken olsa bile ben istiyorum dayanamıyorum diye oda yaptırmazsan daha bitik disk o aşrı doğumu tetikler dedi yaptırdım şükür bi sıkıtnı yaşamadım röntgen filan çekmiyorlar öyle ama güzel oldu işte şimdi hamileyim 36 hafta ara sıra ağrıyor yine bi tanesi de içten çürümüş kırıldı küçük ikiside az ağrıyor diye yaptırmadım ama kontrolümde haftaya soracağım bakalım az kaldığı için bekliyorum yaptırmam böyle giderse