Tugceayse Kızlar dün aşı vuruldum tetanoz kolumu kaldıramıyorum ne iyi gelir napmam lazım dünden beri ağlıyorum bide kızım vurdu 2 kere yanlışlıkla
Ygtm44 Tugceayse kac haftaliksin cnm, beni aşı için henuz cagirmadilar ya.. agri oluyo illa ki. Diger hamilelikte benimde olmustu agrim.
Nilya88 Tugceayse 12 gün ağlaya ağlaya gezdim üstümü bile değiştiremedim bir ay oldu hala arada ağrı yapıyor valla allah yardımcın olsun inşallah seninki cabuk geçer
Hamisse Ben 2. Dozumuda yaptırdım hicbirsey hissetmedim hemşire acı yaparsa buz koy demişti öyle yapın isterseniz
bahtnurr1 4-5 gün sürdü ilk dozda benimde ağrı o kolu kullanmamaya başladım ben kaldırmayınca çok ağrım olmadı