Selam kızlar🌸 21+3 haftalık İkinci hamileliğim. Çok şükür artık bebeğimin hareketlerini net olarak hissediyorum. Ama çoğunlukla aşagı tarafta yani rahim bölgesinde bu hareketler ve her harekette, tekmede o bölgemde ince ince sızı hissediyorum. Normal mi bu??? Zırt pırt küçük tuvalete çıkma ihtiyacım geliyor. Sanki ilk gebeliğimde bu şekilde değildi yada ben mi unuttum bilmiyorum hatırlayamiyorum. Çok şükür son kontrolümde rahimde açılma vs bırseyim yoktu. Sızlama durumu biraz tedirgin etti beni. Var mı bu haftalarda hareketleri bu şekilde yaşayanınız??