Kızlar,
8 haftalık olmam gerekiyordu iki hafta önce gittiğimde henüz bebek keseye gelmemişti. Dün ise keseye gelmiş fakat kalp atışı göremedik. Doktor, Mercimek tanesi kadar dedi oysa ben uygulamadan fasülye kadar olmuş zannediyordum. Cuma günü yeniden çağırdı geç döllenme olabilirmiş, o zaman da kalp atışı duyulmazsa kötü konusabilirim dedi. Ama kese büyümüş 16 mm olmuş. Duygularım karışık korkuyorum ve şu an kaç haftalık olduğunu bile bilmiyorum. Bu sürecten gecenler yorum yapabilir misiniz?