Tekirannesi Ayskem ben bahçeye gidip çömelerek bamya toplamıştım üzerine de 1 saat kadar yürüdüm ertesi gün sabahtan nişanım geldi gece sancılarım sıklaştı hastaneye yatışım yapıldı 39+4te kızım dünyaya geldi 🤲🌺
Vaveyla23 Yürüyüş, merdiven inip çıkmak, hurma yemek, ılık duş, pilates topu, çömelip kalkma hareketi bunları uyguladın mi canim
Ayskem Vaveyla23 pilates topu hariç diğerlerini yapıyorum birde ekstra papatya çayı ve rezene içiyorum ama henüz bişey yok 😕
Ayskem Tekirannesi bende çömelerek yer mi silsem napsam sadece yürüyüşle gelmeyecek herhalde bu çocuk 😅
Demetslt Ayskem Sen daha dogurmadin mi😂 40+2 de geldi benim nazlı kızım. Geleceği gun temizlik yaptim agda yaptim dus aldim o günün gecesi 2 de sancim tuttu
Ayskem Demetslt ahhhh ahh doğurmadım daha iyice bunaldım yürüyüş yapıyorum merdiven in çık yapıyorum ama maalesef sancı felan yok anlamadım bende
Elif5361 Ayskem Benim ara ara sancı vuruyor ama hareket ettikçe geçiyor bol süt için hurma yiyin bide bir dilim ananas Rahmi yumuşatıyormuş
[silindi] 38+1 ben de bekliyorum ins bu hafta olmazsa haftaya gelsin bebişim nolur🤲🏻🤭 yoruldum uyuyamıyorum sıcak ve mide yanması bulanti…